Sunday 17 April 2011

getting gemok !

nie la dia perkara yg aku paling tak suka bila dah duduk rumah sepenuh masa . yela kn , before nie ak stay kat hosterl , maybe boleh cover mkn lagi . nie tak , sejak dah abes study kat JB nie , mkn tu tak dela byk sgt . tapi kerap ! mau tak kembang badan aku . tak suka betol la . now i'm trying to lose my weight . insyaAllah , target dalam 5kg . tak boleh nak banyak2 , nanti tak menjadi , sia2 je usaha akak dik ! and now , hati aku kosong dari segala cinta kaum adam . entah mengapa . tapi aku happy dengan keadaan macam nie . otak kosong , hati senang , perut kenyang ! hahahaha
Budak2 kat sekolah sekarang Alhamdulillah menunjukkan prestasi yg baik setiap hari . semoga pengalaman ni membawa seribu satu kenangan dalam hidup aku . kanak2 meang menghiburkan hati . kalau ade masa nanti , aku letak gambar anak murid aku ye . till next post =,=

No comments:

Post a Comment