Wednesday 20 April 2011

mencintai dan dicintai :)

memang seronok bila sayang seseorang dan orang tu sayang kita balik . aku juga pernah alami perkara macam ni . tapi , hati aku tak dapat nak sayang lelaki lebih daripada seorang kawan . hati ak kata 'NO LOVE' . aku rasa bukan sekarang masanya untuk aku bercinta . nak tu memangla nak . aku maseh tak sedia lagi la . sampai bila nak sedia pon aku tak tahu . buat seseorang yg pernah menjejaki hati ini , terima kasih saya ucapkan . kita maseh boleh berkawan . saya minta maaf kalau saya asyik terus menerus menyakitkan hati awk dan buat awk kecewa lagi . saya dah agak , perkara macam ni , lambat laun akan jadi jugak . apa yg saya harapkan tak pernah menjadi . mungkin Allah tak nak bagi aku rasai pengalaman macam ni lagi . biarlah hati aku ni sayang pada Allah dan rasul junjungan kita yang mulia dulu . buat lelaki , bukan sekarang masanya . saya lagi selesa berkawan . sampai bila ? mungkin sampai saya betul2 dah jatuh cinta . sampai ketemu lagi~

4 comments:

  1. berkawan biar beribu tp berkasih pada yang 1 right??? jodoh kiter tlah ditentukan oleh Allah.. kiter hanye mampu merancang dan Allah yang menentukan...pape pun,jalani kehidupan dengan senyuman... smile alwayz.. =)

    ReplyDelete
  2. thanx a lot..betul tu , lau bercinta biar satu dan carilah yg terbaik utk diri kita selagi mana kita mampu mencari ..

    ReplyDelete
  3. nice blog dear..
    so sweet..
    n sweet name...
    hEe~..pujian dri ati yg ikhlas..
    haha..
    don't 4get to read my story too..

    ReplyDelete
  4. thanx nurul . ok i follow ur story~~

    ReplyDelete