Sunday 27 February 2011

Chenta hati saya

Ha , jgn kalian pikir chenta hati nie mesti someone special ya ! dalam hidup aku yg paling penting sekali adalah FAMILY aku . then , kwn2 yg selalu bersama dgn aku dlm susah dan senang ! special boy tu aku tolak tepi dulu coz aku tak pikir benda tu buat masa yg terdekat nie . aceh ! skema sangat ka ? ade ku kesah ! tu prinsip aku , sebab aku dah terkena ngan tipu helah LELAKI  .aku susah nak percaya LELAKI LAGI !!
Bila ku rasa aku dah bersedia tok ber 'chenta' lagi , aku akan umumkan pada orang ramai betapa aku HAPPY dapat terima semula seorang leleki dalam hidup aku .( ah ! cam artis plak )
see korang di lain POST !
                                                                                                                                                                                                                                            with love ;                                                                                                                                 chenta butterfly                  

No comments:

Post a Comment