Monday 28 February 2011

Almost forget !

Hamper terlupa nak habaq kat hangpa semua na ! ha , hari ni aku dapat job baru . what kind of job ? aku dengan rasminya dapat jadi guru tadika . ok ape ! dari aku duk tanam anggur kat umah , bukan dapat hasil pon kan . at least aku dapat cari dwet n kumpul dwet sendiri sementara aku tunggu mana mana tawaran dari local University . penat tu sudah semestinya ! yela , budak budak , mane boleh duduk diam . kejap kejap nak main saje . kite tak boleh marah marah . nanti diorang semua tak nak belajar , sape yg susah ??? aku jugak . silap silap kena potong gaji . AHAHAHA~ korang ! wish me a luck ye ! nanti aku share pengalaman aku plak kat korang , betapa aku penat menjalani hhari hari aku bersama budak budak yg nakal lagi CHUMEL !! tata~

No comments:

Post a Comment