Sunday 27 February 2011

sambungan citer chenta semalam ya !

Em , apa yg membuatkan aku susah nk percaya lelaki lagi ? aku sendiri tak paham ngan diri aku sendiri . Weird ha ! anyway , aku lagi selesa berkawan ngan lelaki dulu . kenal hati budi , mane la tau kan tersangkut salah satu dari diorang tu ! HAHA   Kenangan lampau betul betul mematangkan hidupku . sejarah silam aku buang jauh campak laut ! aku benci kalau kenang balek kenangan silam tu coz it's really suck !!!


 Aha ! aku maseh mencari erti chenta sejati dan aku mencari seorang lelaki sejati . yela kan , mane la tau terkawan dengan yg tak 'sejati' pulak kan . AHAHA !  oh lelaki , susah nak cari yg betul brtul sincere , honest , kind , RICH and handsome ! LALALA~~ bukan apa , lau kaya boleh la sara hidup aku ngan family aku kan . lau dia mati tak dela aku sempit sangat nanti .kena prepare awal gak nie ! korang punya taste camne ek ? aku punya biase saje ! jgn terlalu hensem , nanti kena kebas ngan org , aku gak yg susah kn . biarlah yg ada cukup ilmu agamanya tuk ajor aku ngan anak anak nanti . cukup la setakat nie dulu kesah chenta yg aku impikan selama ni . doakan aku dapat seorang yg aku dambakan tadi ye , insyaAllah aku pon tok korang semua ! tata~

No comments:

Post a Comment