Wednesday 13 July 2011

membayangkan~

tengah2 duduk tiba2 terbayangkan budak2 yg aku dah ajor selama beberapa bulan nie. Nanti kalau aku dah tak ajor diorang lagi, macam mane la diorang. Rindu tak diorang kat aku ? Aku memang la akan rindu sangat2. Diorang jugak la yang dah menghiasi hari2 aku. Macam tak sempurna je hari aku kalau takde diorang kat sekolah. Senakal mane pon diorang, diorang maseh lagi budak2. Belom tau beza mana yg baik mana yg jahat. Dari sekolah tadika la kita kena didik diorang, ajor diorang pasal semua tu. Sedihnya Ya Allah nak tinggalkan adik2 tu semua. Dengan adanya diorang lah aku jadi minat kat Pendidikan Awal Kanak-kanak. And, aku dah apply pon course tu. Tinggal nak tunggu result je. Aku sangatlah mengharap course tu. Tapi, kalau ditakdirkan aku dapat course lain, aku redha dan cuba yg terbaik jelah. Semoga result UPU esok akan membuatkan aku bahagia seumur hidup ~ InsyaAllah, amiiiin :)

No comments:

Post a Comment