Wednesday 13 July 2011

tadaaaa !

Hari nie aku saje je nak merajinkan tangan untuk update blog nie. Walaupun tak penting mane pon cerita tu. Saje je. boleh ya? Hahaha. Sabtu lalu, rumah atok kt bukit pasir buat kenduri arwah. Ingat tak datang kazen aku yg kat Kluang tu. Rupanya ade. Dengan baby lagi. Sangat lah chomell anugerah Allah itu. Anak kak long diberi nama Muhammad faiq aziim. Sedap nama,pandai dia pilih nama tu.


                                                    bapak die soldier kate ko ;D

Memang bulat2 la pipi anak buah aku nie. Ceh ! makcik la sangat kan. Bhahaha :D
Kali nie pulak aku nak kenalkan Adam Iskandar. Wacha !

    Tengah tido pulak. Dia tak aktif sangat macam aziim.
Kali ini aku nak memperkenalkan sepupu aku yang paling la chomell dan kecik. hehehe

tadaa ! bulat tak dia. Geram banget sih~

No comments:

Post a Comment