Thursday 3 March 2011

episod 2 pulak :D

kanak kanak tak boleh dipisahkan dengan mainan ! haha . kalau tak perangai diorang semua yg pelik tu , tak kan aku boleh tersenyum sepanjang hari . terima kaseh adek adek ku SAYANG . cikgu sayang kamu semua ketat2 ! :) aku sedikit moody hari nie . so aku nak story la all de mory kat korang semua yg sudi membaca dan menghayati cheritera aku nie ye . (ayat tak bleh bla) aku dah LUPA nak cerita apa dah nie ! hadush ! adakah kerana LELAKI ? adakan kerana diriku sendiri ? nanti la aku cari tau masalah aku sendiri . kadang2 aku pun confuse dengan watak dan keperibadian aku sendiri . aku kadang2 lost confidence . yg paling aku tak paham! aku dah decide nak elakkan daripada jatuh CHENTA dengan lelaki ! tapi aku boleh pulak ter 'SAYANG' kt someone nie . dah la baru 2 bulan kenal , dia punya ayat manis tu kalah gula tau . aku boleh cair pulak ! tapi , aku takkan senang2 je percaya kat lelaki macam tu . dah nama lelaki , semua sama je ! sory kepada lelaki yg membaca ! nak berkawan boleh , berchenta ? hmm , i'm not too sure la . mama aku pon tak percaya aku tak ade special boyfriend . sebenarnya akak memang tak de special boyfriend la mama ! kalau tak percaya , belah la dada , x - ray la hati . :(
ohohoi ! pejam celik , pejam celik , pejam tak celik2 dah masuk bulan tiga . cuti sekolah ! mesti g holiday ngan family nie . i hope so ! dah lama tak g holiday nie .

ok la ! aku nak tegaskan di sini , aku tak kan mudah percaya pada seseorang lelaki tu walaupun aku sayang dia sepenuh jiwa raga ke , sepenuh air di kolam ikan ke , atau  pun sepenuh taik telinga di telinga ! lelaki tetap lelaki ! kenapa most gurl2 mudah sangat meletakkan kepercayaan diorang kat lelaki ? i just don't get it ! hmm . enough ! nanti aku post cerita baru ye . sekali lagi aku mintak sory kepada semua lelaki2 di dunia ini . bukan aku tak nak percaya kat korang , tapi hati aku tak boleh terima korang lagi. sampai bila pun aku tak tau ! selamat berjuang dan mempertahankan chenta kalian kepada yg berchenta ! berchenta tu  biarlah kerana Allah supaya dapat keredhaan dariNya dan jugak dari parents yg rerchenta . dan carilah yg mempunyai hati , kerana walau setampan mana pun kekasih korang tu , nanti dah tua kedut jugak . muka tak boleh menjamin segalanya ye kawan . muka letak no 2 . iman dan amal letak no 1 ! selamat menjalani kehidupan yg sentiasa dalam limpah kurnia Allah ! salam ukhuwah dari fatin ramarama ....fly away~~~

No comments:

Post a Comment