Thursday 10 March 2011

mata bengkak ! *_O

masuk hari nie dah 4 hari mata aku bengkak . gara2 ? disengat penyengat dan yg sewaktu dengannya sewaktu menunggang motor balik rumah ! aku memang hangen betol dengan penyengat tu ! tapi , nak marah pun tak guna kan , mata aku dah bengkak dah pun . WAHAHAH ! bila aku g klinik bukan doktor check sangat pun . dia gelakkan aku pulak ! ahai~ pastuh dia cakap comel mata macam tu . laalala~doktor yg cakap ! aku tak cakap okey :) hehehe . Hari nie pulak tadika ade buat sambutan maulidurrasul . memang penat ! saket badan aku . kalau la dapat massage kat spa , tapi takut geli . camne tu nak urut ? eheheheh . Berangan jela nak urut2 nie ? member baru pegang kaki siket dah kena sepak kat perut ! ape lagi orang yg nak massage aku kat spa tu ? silap2 hilang dia . HAHAHA  :D   Ok lah ! tak de story sangat , tapi aku rindu si dia :)

No comments:

Post a Comment