Thursday 10 March 2011

episod empat dan terakher :P

HAHAHAHA ! cuti sekolah menjelma lagi . aku suka part nie la . balek kampung , go to kebun and family holidays . YUHU ! tak sabar nak menanti esok dan hari yg mendatang . budak2 kat sekolah pulak maken mengganaz macam MONSTER yg sgt chumel dari aku ! HEHEH . danish hari2 mesti bawak dinosour die tu . dia 2 cakap lambat sikit . tapi sekarang dia dah boleh cakap cikit2 . die tak panggil aku chekgu , die panggil kakak . lantak ko la budak asal ko boleh cakap . dah tu pulak , abes sume kawan2 die tala panggil kakak . tak kira boy ke girl . HAHAHA ! ape la danish nie . kalau aku marah lagi die lari keliling kelas . ingat aku nak kejar die ke ? penat nak kejar budak2 nie . lagi kuat diorang lari dari aku ! almaklumla . umur dah nak menjelang 20 , tulang belakang asek2 saket je . macam la umur aku nie 50 ek ? aneh2 je badan aku nie , tapi still aktif untuk sume jenis sukan2 yg aku minat . aku dah tak sekilah lagi , so tak dapat la nak main netball lagi pasni . rindu sangat netball ngan tgk bola tampar laki ! syok mey~ lagi2 part kasut budak laki tercabut ! HAHAHAHA . nak control hensem konon ! sekali kaut tercabut depan awek , peh ! muka blushing giler . ((:  see ya till next time , happy2 holiday untok anda semoa deh ! salam cuti2 sekolah :P

No comments:

Post a Comment