Friday 4 March 2011

episod tiga *_*

"yesterday is history , tomorrow is mystery , but today is pleasent ! " aku ambek kata2 nie dalam citer animasi kung fu panda . aku nak pegang kata2 nie sebab ada maksud yg cukup mendalam yg aku akan aku unggkapkan tak lama lagi  WAHAHAHA :)  . hari nie cuti . hari minggu . apa yg boleh kita buat dengan hari nie . aku tido jela  HUHU . aku malas nak balas mesj dari mana2 lelaki hari nie , walaupun pada hakikatnya sorang je laki yg mesej aku buat masa nie . kalau kawan2 aku mesj aku balas la , rindu gler kat korang ! lelaki ni kan aku tak boleh nak agak mood diorang . kang tibe2 je jadi temper . maki sana sini . aku tak suka lelaki macam tu !! bosan bosan bosan dan bosan . aku pun dah tak de idea nak tulis apa nie . see u all kat post baru jela :(

No comments:

Post a Comment